AUTONOMIE IN MODUL ELECTRIC

Imagine din spate Range Rover Sport oprit pe drum

INCREDEREA DE A MERGE ORIUNDE

Oriunde va poarta drumul, cu energia electrica nimic nu va sta in cale.

CALCULATOR AUTONOMIE IN CONDITII REALE DE EXPLOATARE VEHICULE ELECTRIC HYBRID

Modificati setarile in calculatorul de autonomie de mai jos, pentru a afla care este autonomia vehiculului electric hybrid in conditii reale de exploatare.

Selectati modelul electric hybrid
RANGE ROVER - P460e
Autonomie omologata in modul electric de pana la 121 km WLTP pentru comparatii si calcul taxe.
84KM
Autonomie electrica in conditii reale de exploatare, cu o singura incarcare
84KM
Autonomie electrica in conditii reale de exploatare, cu o singura incarcare
OCCUPANTS: 1 Person
1 Person 5 Persons
DRIVING ENVIRONMENT: City
WHEEL SIZE: 20"
Dimensiunile anvelopelor variaza in functie de vehicul.
OUTSIDE TEMPERATURE: -1°C
-5°C 40°C
CLIMATE CONTROL:
PRECONDITIONING:

CUM POT MAXIMIZA AUTONOMIA EV?

Autonomia EV este de regula influentata de conditiile reale de deplasare. Daca utilizati incarcarea la domiciliu, autonomia ar trebui sa fie rareori o problema pentru deplasarile locale, dar exista si alte cateva modalitati simple prin care puteti maximiza autonomia EV in fiecare zi.

Imagine pictograme vectoriale

PRECONDITIONARE

Preconditionarea va permite sa incalziti sau sa raciti habitaclul si bateria, in timp ce vehiculul se incarca. Astfel este utilizata energia de la retea, nu de la baterie, pentru a maximiza autonomia.
Imagine Land Rover

VITEZA DE DEPLASARE

Deplasarea cu viteza constanta, fara accelerari sau franari frecvente si bruste, permite maximizarea autonomiei in modul electric.
Imagine Land Rover ECO

MOD ECO

Modul Eco este o modalitate simpla de a optimiza autonomia in timpul calatoriei. Acesta modifica unele setari, cum ar fi temperatura din habitaclu si recircularea aerului, pentru a economisi energie si a maximiza autonomia.
Imagine Land Rover

RECUPERAREA ENERGIEI LA FRANARE

Imediat ce eliberati pedala de acceleratie, sistemul inteligent de franare cu recuperarea energiei incetineste eficient vehiculul si converteste in acelasi timp puterea generata, pentru a optimiza autonomia bateriei. Apasarea pedalei de frana sporeste cantitatea de energie recuperata.

EXPLORATI IN CONTINUARE

Prim plan cu textul EV pe roata modelului Range Rover

VEHICULE ELECTRICE SI ELECTRIC HYBRID

Explorati gama de modele electrice si electric hybrid, care intruchipeaza viziunea noastra moderna cu privire la performantele si luxul modern Range Rover.
TEHNOLOGIA BATERIILOR VEHICULELOR ELECTRICE SI ELECTRIC HYBRID

TEHNOLOGIA BATERIILOR VEHICULELOR ELECTRICE SI ELECTRIC HYBRID

Intelegeti tehnologia durabila care ne propulseaza vehiculele si modul in care aceasta respecta strategia noastra de sustenabilitate.
Noul Range Rover parcat la o statie de incarcare de pe traseu

INCARCARE EV

De la timpul de incarcare la economiile de costuri, aflati tot ce trebuie sa stiti despre incarcarea unui vehicul acasa sau la destinatie.

*Calculata utilizand datele InControl pentru vehiculele Range Rover de pe 30 de piete, in 2023. Daca bateria este complet incarcata.  


Valorile furnizate sunt rezultate din testele oficiale realizate de producator in conformitate cu legislatia UE, cu bateria complet incarcata. Numai in scop comparativ. Este posibil ca valorile reale sa fie diferite. EMISII2, consumului de combustibil, consumului de energie si autonomiei pot varia in functie de factori precum stilul de condus, conditiile de mediu, sarcina, rotile din dotare, accesoriile montate, traseul curent si starea bateriei. Valorile autonomiei au la baza un vehicul de serie, pe un traseu standardizat.  


Valorile autonomiei in modul electric au la baza un vehicul de serie, pe un traseu standardizat. Autonomia variaza in functie de starea vehiculului si bateriei, traseul real, conditiile de deplasare si stilul de condus.