Un sistem de transmisie revolutionar, care poate comuta inteligent intre tractiunea pe fata si tractiunea integrala, in functie de conditiile de deplasare si care imbina avantajele consumului redus de combustibil al tractiunii pe 2 roti si calitatile in teren accidentat ale tractiunii integrale. Tractiunea integrala este activata in mod continuu, pentru a asigura rezerve mari de aderenta la pornirea de pe loc, dar un ambreiaj deconecteaza complet tractiunea integrala, daca aderenta este suficienta. Daca sistemul detecteaza patinarea rotilor sau un stil de condus mai dinamic, tractiunea integrala este reactivata in 350 de milisecunde. 2 ambreiaje controlate electronic, amplasate pe fiecare parte a diferentialului puntii spate, distribuie cuplul motor rotii cu cea mai buna aderenta. Acest lucru imbunatateste agilitatea la deplasarea pe drumuri asfaltate, iar puntea spate poate fi „blocata” complet, pentru a asigura o tractiune maxima la deplasarea pe suprafete foarte alunecoase. Trecerea de la tractiune pe fata la tractiune integrala se face foarte lin, iar soferii pot monitoriza functionarea sistemului cu ajutorul afisajului 4x4i al ecranului tactil.