Confort si incredere. Functiile de securitate ale modelului Land Rover sunt o combinatie perfecta intre tehnologia din habitaclu si aplicatia Remote cu conectare online.
Retineti ca aceste servicii necesita un cont InControl1 activ si un abonament Remote2 .
1. In cazul unei defectiuni sau al unui accident, apasati si eliberati capacul butonului din partea stanga a consolei plafonului.
2. Apasati butonul 2 secunde, pentru a apela asistenta Land Rover.3
3. Legatura este stabilita atunci cand auziti un membru al echipei de asistenta Land Rover. Pozitia vehiculului este trimisa automat echipei de asistenta Land Rover, care va trimite echipa de asistenta rutiera sau va va face legatura cu serviciul Land Rover pentru asistenta in caz de accident, dupa caz.
4. Dupa utilizare, apasati din nou pe capacul butonului.
1. In caz de urgenta, apasati si eliberati capacul butonului din partea dreapta a consolei plafonului.
2. Apasati timp de 2 secunde butonul pentru a initia un apel de urgenta.3
3. Legatura este stabilita atunci cand auziti un membru al echipei pentru apeluri de urgenta. Pozitia vehiculului este trimisa automat echipei pentru apeluri de urgenta.
4. Dupa utilizare, apasati din nou pe capacul butonului.
Daca se activeaza o avertizare automata de furt pentru vehiculul dvs., in aplicatia Remote va aparea un ecran avertizare de furt sau veti primi un SMS. Din motive de securitate, toate functiile aplicatiei Remote vor fi dezactivate.
Serviciul Secure Tracker Pro asigura avantaje suplimentare, prin integrarea in telecomanda a tehnologiei de autentificare. Veti fi avertizat daca vehiculul este pornit prin alte mijloace decat cu cheia autorizata. Serviciile Secure Tracker si Secure Tracker Pro sunt acreditate si omologate doar pe anumite piete. Pentru informatii suplimentare, luati legatura cu dealerul local
Retineti ca aceste servicii necesita un cont InControl activ si un abonament Secure Tracker sau Secure Tracker Pro.4
Tractati sau transportati vehiculul fara a declansa avertizarea de furt. Modul transport, care poate fi activat din aplicatia Remote sau de pe site-ul My Land Rover InControl, va dezactiva notificarile automate de furt timp de 10 ore, cat motorul este oprit.
Modul transport poate fi setat pentru o perioada de timp prestabilita, care nu poate depasi 72 ore.
Modul service trebuie activat atunci cand mergeti cu vehiculul in service, pentru a preveni activarea unei avertizari furt. Modul service poate fi activat din aplicatia Remote pentru smartphone sau de pe site-ul My Land Rover Incontrol. Dupa activare, vehiculul nu va trimite notificari de furt automate timp de 10 ore.
Modul service poate fi setat pentru o perioada de timp prestabilita, care nu poate depasi 72 ore.
*Daca vehiculul trebuie trecut in modul transport sau service pentru mai mult de 10 ore, solicitati ajutorul centrului de apeluri pentru urmarire.
1Functiile si optiunile InControl si disponibilitatea acestora depind de piata - pentru disponibilitatea si conditiile complete de pe piata locala, luati legatura cu dealerul dvs. Anumite functii necesita existenta unei cartele SIM si a unui contract de date corespunzator, care necesita abonarea dupa termenul initial recomandat de dealer. Conectivitatea in reteaua mobila nu poate fi garantata in toate locatiile. Informatiile si imaginile disponibile aferente tehnologiei InControl, inclusiv ecranele sau secventele, pot fi modificate ca urmare a actualizarilor de software, controlului versiunii sau pot suferi alte modificari vizuale/de sistem, in functie de optiunile selectate. Termenii si conditiile complete pot fi consultate aici.
2Este necesar un cont InControl. Pentru a continua utilizarea functiei respective dupa terminarea perioadei de abonament initiale, va rugam sa reinnoiti abonamentul si sa platiti taxele de reinnoire aplicabile.
3Solicita conectare la retea
4Sunt necesare un abonament InControl Remote, Secure Tracker sau Secure Tracker Pro si un cont InControl. Serviciile Secure Tracker si Secure Tracker Pro trebuie activate, iar vehiculul trebuie sa se afle intr-o zona cu semnal bun in retea. Pentru a continua utilizarea functiei respective dupa terminarea perioadei de abonament initiale, va rugam sa reinnoiti abonamentul si sa platiti taxele de reinnoire aplicabile.
Echipamentele optionale si disponibilitatea acestora pot diferi in functie de configuratia vehiculului (model si motorizare) sau pot necesita instalarea altor echipamente, pentru a putea fi montate. Pentru informatii suplimentare, contactati dealerul local sau configurati vehiculul online.
Echipamentele vehiculului trebuie utilizate de soferi numai daca acest lucru se poate face in siguranta. Soferii trebuie sa se asigure ca detin in permanenta un control total asupra vehiculului.
Numai pentru smartphone-urile compatibile.