De la lansarea primului Range Rover, in 1970, vehiculul a evoluat continuu. Cel mai luxos SUV din lume se remarca prin caracterul sau sofisticat, calitati excelente in teren accidentat si design inspirat, precum si prin inovatii tehnologice, care il individualizeaza in clasa din care face parte. Va prezentam evolutia in timp a modelelor din gama Range Rover, model considerat a fi primul SUV de lux.
1994 - a doua generatie de Range Rover
Mai luxos decat predecesorul sau, modelul din a doua generatie s-a facut remarcat prin silueta prestigioasa si farurile patrate, in locul celor clasice, rotunde. Aceste faruri au reprezentat un element distinctiv de design, pana in zilele noastre.
2001 - a treia generatie de Range Rover
Mai modern, acest Range Rover a fost primul model cu o structura de tip monococa. Designul plonjant spre spate al caroseriei a fost inspirat de cel al barcii de viteza italiene Riva, iar ornamentele metalice ale habitaclului ne duc cu gandul la fuliile iahtului de lux.
2004 - conceptul Range Stormer
Concept carul Stormer s-a facut remarcat pentru ca a prezentat directia in care se va indrepta designul Range Rover si prin abordarea indrazneata a echiparii vehiculului cu tehnologii noi.
2005 - prezentarea modelului Range Rover Sport
Prezentarea primului SUV sportiv din gama Range Rover a adus in prim plan atentia pe care Land Rover o acorda performantelor. Gama de motorizari includea o varianta supraalimentata, de 4,2 litri, pe benzina, care oferea acceleratii rapide. Range Rover Sport dispunea si de suspensie pneumatica integrala, care permitea reglarea garzii la sol si optimiza confortul si performantele, atat pe sosea, cat si in teren accidentat. Garda la sol variabila a reprezentat unul dintre multele echipamente noi care au reflectat performantele dinamice in aspectul vehiculului.
2008 - conceptul LRX
Acest concept cross-coupé a reprezentat un pas ambitios si progresist pentru echipa de design Land Rover. Destinat soferilor care arareori parasesc drumurile asfaltate, conceptul pastra calitatile legendare Land Rover, dar se remarca si printr-un habitaclu caracterizat de presa ca fiind „futuristic”.
2013 - a doua generatie de Range Rover Sport
Prezentat de actorul Daniel Craig, care a jucat rolul lui James Bond, noul model s-a remarcat prin motorizari V6 de 3,0 litri mai eficiente. La lansarea sa, mai multe strazi din New York au fost inchise.
2015 - Range Rover Evoque Convertible
Evoque Convertible este primul model decapotabil Range Rover si imbina calitatile legendare ale unui Land Rover cu elemente de design moderne, cum ar fi pavilionul escamotabil in Z, fara a renunta la linia de design specifica unui Land Rover. Rezultatul este primul model compact premium si cel mai capabil SUV decapotabil, cu tractiune integrala.
DESCOPERITI UN MODEL RANGE ROVER AVANGARDIST
© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2020
Jaguar Land Rover Limited: Sediu social: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Inregistrat in Anglia cu nr.: 1672070
Informatiile, datele tehnice, motorizarile si culorile de pe acest site se bazeaza pe configuratia pentru Europa, pot varia in functie de piata si pot fi supuse modificarilor fara notificare prealabila. Unele vehicule prezinta echipamente optionale care s-ar putea sa nu fie disponibile pe toate pietele. Pentru disponibilitate locala si preturi, contactati dealerul local. Valorile furnizate sunt rezultate din testele oficiale realizate de producator in conformitate cu legislatia UE. Consumul real de combustibil al unui vehicul poate sa fie diferit de cel obtinut la teste, iar aceste valori au numai rol comparativ.
WLTP este noul test oficial UE utilizat pentru calcularea valorilor standardizate ale consumului de combustibil si emisiilor de CO2 ale vehiculelor de pasageri. Masoara consumul de combustibil, de energie, autonomia si emisiile. Acesta este conceput pentru a furniza valori mai apropiate de cele reale. Testeaza vehiculele dotate cu echipamente optionale si utilizeaza o procedura de testare si un stil de condus mai exigente.